Оголошується конкурс : «Гранти Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених» на 2018 рік

Оголошується конкурс Ф75
«Гранти Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених» на 2018 рік

 Запити приймаються до 20 лютого 2017 року.

Для подання запиту на участь у  конкурсі необхідно:

  1. Зареєструватися на ресурсі contest.dffd.gov.ua (для учасників конкурсу, які раніше не брали участі у конкурсах ДФФД, або не є зареєстрованими на даному ресурсі). Реєстрація керівника та всіх виконавців проекту є обов’язкова.
  2. Заповнити он-лайн форму для конкурсу Ф75.
  3. Зберегти та роздрукувати форму запиту. Паперовий запит має повністю відповідати електронному запиту.

Перелік документів необхідних для оформлення запиту:

  1. Скріплений паперовий запит відповідно до заповненої електронної форми із титульним аркушем, що містить підпис керівника організації, мокру печатку та підписи всіх виконавців проекту (титульний аркуш формується автоматично після збереження файлу електронного запиту) – 2 примірники.
  2. Гарантійний лист підприємства (установи, організації), яке (яка) зобов’язується забезпечити проведення наукових досліджень (за зразком – contest.dffd.gov.ua – меню «Документи»).
  3. Довідка з місця роботи із зазначенням посади.
  4. Два примірники копій опублікованих молодим ученим наукових праць (крім монографій) за тематикою проекту (до п’яти найменувань), копії патентів та авторських свідоцтв.
  5. Завірені копії першої сторінки паспорта молодого ученого і сторінки паспорта, де позначена його прописка (реєстрація).
  6. Завірена копія диплома про присудження відповідного наукового ступеня.

Всі документи оформлюються  без файлів в паперову папку на зав’язках!
Подані проекти, що не відповідають правилам оформлення не будуть прийняті до розгляду.

Всі запитання щодо участі у конкурсі, оформлення запитів, заповнення електронної форми можна поставити за телефоном – (044)246-39-29 або  електронною поштою – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.“>office@dffd.gov.ua.

З технічними питаннями необхідно звертатися до розробника системи за допомогою он-лайн форми звернення, що розміщена на ресурсіcontest.dffd.gov.ua– закладанка «Контакти» – «Технічні питання», або за посиланням: http://contest.dffd.gov.ua/node/14804

Подробиці за посиланням: Реєстраційна форма.

Відкрито доступ до бази даних SCOPUS

З листопада відкрито доступ до наукометричної та універсальної реферативної бази даних SCOPUS видавництваElsevier. Доступ здійснюється в мережі університету.

Докладніше

База даних індексує близько 22000 назв різних видань (серед яких 55 українських) від більш ніж 5000 видавництв.

SCOPUS надає своїм користувачам можливість:

  • отримати результати тематичного пошуку з однієї платформи зі зручним інтерфейсом
  • проаналізувати реферативно-бібліографічну інформацію про наукові розробки з певної тематики (в яких журналах; у яких авторів; які є патенти; дані по роках)
  • відслідкувати свій рейтинг в SCOPUS (цитування власних публікацій; індекс Гірша)
  • отримати дані по авторам (приналежність до організації; кількість документів; кількість цитувань; наявність співавторів; предметна галузь)
  • переглянути дані по організаціям (адреса; варіанти назви; кількість опублікованих документів; автори організації; джерела, де розміщені публікації; організації, що співпрацюють; предметні галузі з найбільшою активністю)
  • отримати інформацію про журнали (предметна галузь; видавець; діапазон років, що представлені вSCOPUS)
  • порівняти та проаналізувати наукові журнали (за даними цитованості, активністю публікацій, бібліометричними показниками SNIP(Source Normalized Impact per Paper) і SJR (SCImago JournalRanking)).

При виникненні питань звертайтеся на e-mail: m.fedorets@library.kpi.ua або в читальний зал № 9 (4 поверх).

Оголошення!

УВАГА!

18-го БЕРЕЗНЯ 2016 РОКУ

ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ СПЕЦАЛІСТІВ

ВИПУСК 2016.

БУДЕ ПРОХОДИТИ В ЗАЛІ ВЧЕНОЇ РАДИ.

ЗБІР о 13-30.

Об`ява

Увага студенти групи ПН-51!

Консультації за курсовим проектом  з дисципліни «Інформаційні технології в екології» проводить професор Маслов В.П. щосереди о 8:30 в аудиторії 1-3а-1.